Ändra i OTH? :)

Jenna undrade en sak:

Hejsan! Om du hade fått ändra på något i OTH, vad hade du ändrat på då? Kan vara vad som helst, scener, karaktärer med mera :)

Svar:
Jag älskar det mesta med OTH, såklart :D Men jag hade ändrat på en del om jag fick... :P
Det jag mest hade velat ändra är hur de hanskas med karaktärer som lämnar Tree Hill. Det är nästan som att de inte har funnits, och betytt något för andra karaktärer som är kvar. Lucas och Peyton till exempel, de pratade om dem i några avsnitt i säsong 7 men i övrigt var det som om de inte fanns kvar. Samma sak med Rachel (förutom då hon kom tillbaka), Jake, Whitey, Anna och Felix Taggaro och många andra. Jag hade velat att de fullt ut visade hur bra vänner alla var, även när de inte alltid har kontakt. :) 

Jag hade även gjort så att Mia och Chase blev tillsammans igen ;D



Kommentarer
lovisa

jag hade velat att Keith inte hade dött. han och karen var så fina och kära. de var ett av mina favoritpar.

2012-05-20 23:34:55
Lotta

Håller med dig! Älskar OTH, men precis det du förklarade håller jag med om helt. Spec om Peyton och Lucas. Brooke kollar igenom fotoalbum något avsnitt, Haley skriver brev till Lucas och de pratar ibland om dem men hade gärna velat att de snackade mer om dem. Kanske sa att de pratade med dem nyss i telefon, hade varit och hälsat på eller helt enkelt bara pratade om dem. Jag tror dock att Brooke och Peyton för alltid kommer vara bästa kompisar och att hela gänget det började med (Brooke, Lucas, Peyton, Nathan och Haley) kommer vara nära kompisar hela livet ut. Synd också hur det slutade med Rachel och hade varit intressant att få veta hur det gick för Jake.

2012-05-20 23:57:44
http://clotta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0