Favoritscen med Alex :)

Jag mår mycket bättre så nu ska jag blogga lite mer igen :D 

Jag har som sagt börjat se om säsong 7, och häromdagen såg jag avsnitt 13. Jag älskar Alex i det avsnittet, och hur hon hjälper Millie!! 

Kolla här efter 1 minut och 30 sekunder, och så de kommande scenerna: 
http://www.youtube.com/watch?v=G2tml0nc5bA

Scenen som är efter att Millie kommer ut i vardagsrummet och undrar vad Alex fortfarande gör hemma hos henne är min favoritscen. Då Millie gråter och Alex pratar om att hon KAN bli sitt rätta jag igen, och att hon ska kämpa. Det har funnits svåra tider då jag har hjälpts av det hon säger "Yes, you can. You just pick a place and you start." 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0