Kul bild

Haha, jag hittade en ganska kul bild där någon har klippt ihop nästan alla OTH-karaktärer i samma bild... Rachel och Whitey saknar jag på bilden, men annars finns alla med som jag hade velat se/höra någonting av innan säsong 9. Alla fick man ju inte se något av, men de flesta nämndes ju i alla fall i något av de sista avsnitten. :-) 

Bilden blev liten nu, men det är Millie längst ut till vänster, Haley och Peyton på bänken (Peyton håller i Sawyer), Jamie sitter vid rivercourt, Mouth står bredvid, Brooke och Julian står och kramas på gräset, och på rivercourt är Junk, Clay, Skills, Quinn står på kanten vid andra sidan om Jamie, Nathan ska precis humpa en basketboll, Lucas är där, Fergie bakom honom och så är Skills där. På kortsidan ser man också Jake (vid pinnen som håller uppe korgen typ). :P Alla bilder är från olika scener :P Bilden på Jake vet jag inte riktigt vart den är ifrån...



Kommentarer
Anonym

Men du fattar väl att detta är ihopklippt....

2012-05-17 10:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0