OTH 5x12 Karen, Brooke :)

My skrev om den här scenen i kommentarer:
http://www.youtube.com/watch?v=kKKMmYy6QAQ

Jag älskar också den scenen! Och jag älskar att Karen var tillbaka!!! Hennes förtjusning över hur Karen's Café hade förändrats till Clothes over Bro's var så underbar! :) Och jag älskar också när de pratar om Peyton innan hon kommer in, hur Brooke säger att Peyton är ett vrak och att alla trodde det skulle bli hennes dag... Det visar så mycket, att det kommer från Brooke som älskade Lucas en gång i tiden. 

Jag älskar också hur Karen säger att Brooke redan är den starka som trots allt som har hänt visar upp en stark och säker yta, för hon är ju precis den personen!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0