OTH-musik

Idag på skolan så pratade jag om OTH och om bloggen i en kurs som handlar mycket om musik och musikskapande. Mycket av OTH är ju musik, och vore det inte för OTH så hade inte jag haft nästan någon av de förebilderna jag har idag. Jag lyssnar på alla de stora OTH-stjärnorna. Mina favoriter är Kate Voegele, Jana Kramer, Wakey!Wakey! (Grubbs) och Bethany Joy Lenz. Ofta slår jag på en låt som textmässigt passar mitt humör eller en särskild situation, för det tycker jag att många OTH-artister har gemensamt: De sjunger låtar som har mening! Och det gillar jag :) 

Just nu lyssnar jag mycket på Jana Kramer. Den här låten är härlig (och den är med på skivan som släpps i USA 5/6!!):


Kommentarer
Elvira

På musiken ska vi sjunga och spela en låt och jag valde I won`t give up av Jana Karmer! Tycker att den är sjukt bra och den passar så bra in i mitt liv just nu!

2012-05-16 22:43:22
http://esmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0